indahnya...

بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi maha Penyayang...

dengan nama Allah permulaan bicara,
memohon berkat dan rahmat dari Nya..
tak lupa selawat dan salam kepada baginda,
rasul junjungan yang teramat mulia..

Sunday 3 April 2011

Assalamualaikum n selamat pagi... ^_<

hye..pagi sume..sebenarnya x tahu nak tulis apa ni..kjap ea mau cari idea la...urm..hoho..baru teringat kawa2ku...x sabar nk cite ni...ttg aku ngn kawan2 baruku..actually aku baru je kenal..dah kata baru an..so aku x tahu mereka macam mna...ok ke x..tapi an diluar jangkaan aku la...sbb ap ea..??
sbb mereka sporting meyh n friendly..cikgu un sporting..so x ad a masalah kalau macam 2 an..hee (v_v)
first time aku masuk kolej 2 an..takut sangat la katakan so aku ni cepat sangat takut..padahal x ada apa2 un..pelik an aku ni..so x hairan la..kalau kawan2ku yg lain berkata begitu padaku..dah lali..huhu..(>_^)
firstly...nak cite tentang cikgu saya yang sporting 2 la..orang comel sih..geram sya..!!hehe
kami panggil dya Miss Maha...serious dya memang cool..even dalam keadaan marah un..dya still happy...i like her...thank you 2 my teacher coz teach me 2 more confident..haha..(+_+)


hee...hee.. ;))





laa..aku x ad pic miss maha la..tp x pe..asalkn korg thu dya seorang yg comel..hehe..
so skrg ni aku mahu cerita ttg kawan2ku yg friendly 2 plak...spe dlu erk..jp ea..


simbol 4 sekawan..huhu


haa...i know who..!!ok..mula2 kite cite ttg izatul dulu la...sbb dya org first aku tegur...main belasah je aku ni tegur2 org an...haha..xpe2 aku tegur un sbb belajar..oke..!!!oke nma dya adalah Hizatul Amira bt Mohd Dom..sedap an nama dya..tapi aku pggil dya izatul...(sbb sweat)wakaka...>_>....dya seorg yg ceria meyh..byk ckp...byk gila idea dya kot nk bercakap..klau aku an..kena org bercakap ngn aku dlu..ntah apa2 an..[jgn ambil kisah....]




now..ttg anis pulak la...nama dya an Qaidatul Anis Syahira...sedap nama dya...hehe..sume sedap an aku ni...apa la aku ni...huhu...laa..nama aku un sedap jugak...nama den Zuliza..so bleh pggil zue,liz,iza n liza..suka hati la...x kisah un..apa yg aku senarai an 2 berdasarkn kwn2 pgil..byk an pgglan 2..walala
oppss..lupa lak ttg anis ni..sori meyh..huhu..=)...anis ni an comel lorh...dya un an periang orngnye...suka wt lawak meyh..x tahan aku ktwa..bila x tahn je..aku senyap spya aku x teruskn ktwa..lalala
dya ni an suka pd nubhan aw...hehe...peminat sih...bgus2 kawanku....   



so skrg nk cite lak ttg kakak kite ni iaitu nadia...spe nma dya ea...oke2..nama dya adalah Nadiatul Nabilah..sedap an nma dya...orgnye sweat..suka sgt ketawa..ketawa an awet muda..so x ad mslah an klau ktwa TAPI jgn lebih2..bahaya...hee..(o_O)
aku x pernah tengok dya marah kecuali dya geram je...ahaha..apa lagi ea..buntu la...jap2..fikir2 lagi...
jadi inilah kwan2 sya...girls...hehe



so masuk part laki lak la..jujur aku ckp..aku x berapa kenal mereka sebnrnya..tapi aku cbe mngenali antara 1 sma lain..maaf aw klau x knl korg..bukn sy sombong tpi x thu nk ckp ap kt korg bla dlm klas la..huhu...tapi apa2 un korg mmg kelakar,perangai "gila-gila",sporting abis la...caiyaa la...*bila lak aku jadi cm ni..huhu
yg aku thu nma2 bdk laki an antarnye...antarnye...
syah,fahmin,muhammad,zul,naz,hanafi,fahmi...betul ke ni..tulis je...asalkn ada la...haha
walpun aku x berapa kenal mrka tetapi mrka mmg cool lorh...kirenye an mrka ni easy 2 talk..tapi aku x pernah ckp la ngn mrka kecuali syah,fahmin,muhammad ngn naz je..2 un an masa klas nk abis baru la ada masa ckit nk berbual..sebelum ni aku ngn girls je..lalala...
ad jugak bdk2 bwah aku...means dlm umur 13-15..TAPI an aku x thu nma mreka...adik2 maaflah akak mmg x thu la nma korg..juz call all of you "adik",....huhu..jangn marah aw...hehe
dah ckup ke apa yg nk ditulis ni...tidak lupa jugak an..cikgu2 lain sperti cik dayah,cik syikin ngn cik sara..[betul ke ejaan 2] huhu..klau salah maafkan saya,,...!!


***oke..skrg mahu rehat la...esok malam ni ad klas...serius aku nk gthu...msti aku sedih lg...waaawaa
tapi xpela...tabahkn hati zue..!!setiap pertemuan ada perpisahan..so lpas ni leh jmpe an...InsyaAllah..
harap2 an mrka x lupakan aku yg x COMEL ni...wakaka

@#@** sebenarnya saya mahu beritahu anda semua..saya sayang korang...ingatan pda korg x akn ku lupakan...serius..!! nk gthu bahawa sya ngis bila tulis post ni..bukan mahu cari simpati..tapi ini adalh luahan sya...x bhong meyh...ok2... jgn ngis lg..ceria..!!! kembalikn mood sy n anda kepada ceria..(^_^)

ok2..dah lega cikit apabila tulis ni...dpt luahkn..klu ckp ngn korg face-to-face..malulah...tapi mahu cakap...wakaka

doakan saya...supaya saya dapat masuk ke IPT...InsyaAllah...{Engineering} minat sangat2..hee..
jangan marah klu byk pic teddy kt ruangn ni...hee (u_u)

salam...=)))
papai...nti story lgi la...oke22..huhu


***maaf masa utk post ni an salah la...baru perasan..hee

No comments:

Post a Comment