indahnya...

بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi maha Penyayang...

dengan nama Allah permulaan bicara,
memohon berkat dan rahmat dari Nya..
tak lupa selawat dan salam kepada baginda,
rasul junjungan yang teramat mulia..

Sunday 3 April 2011

kisah teddy bear.. (V_V)

Assalamualaikum..hee (^_^)

alkisah...jap2 nk cite apa ea..hehe..ok2..sebelum 2 an..aku mau cerita tentang teddy bear ngn someone..tapi aku memang sukakan pada teddy ni..sbb ap..?? sbb comel la...haiyo..huhu..(>_<) jap ea cuba tgk pic nie..







hai..sume..leh berkenalan x..??hee
ok..skrg aku mau cite smeone ngn teddy...salu kte dgr budk2 kcik je an main teddy ni..especially girl la an..jrg an kte dgr laki wt koleksi teddy ni an..aku ad kwn suka sgt ngn teddy ni....tapi...laki la..mana2 dya g an ..mesti ad teddy dya..betul ke aku tulis ni...kalu salah maaf la..hee...aku ada tengok teddy dya..comel sangat..geram..!! dya "make-up" teddy 2..seriously aku ckp..nice!!!!tapi sayangnya aku ngn dya x dpat nk bersama lagi..aku berterima kasih sgt2 kt dya sbb sudi kwn ngn aku ni...wlapun aku ni suka sangat membebel kt dya..tapi dya sportng gila!!thanks 2 "msr"..hee..i hope u're enjoy yourself without me..aku bukan nk kutuk2 dya ka..tapi ini pujian bagi dya..selalu aku x ada de nk puji2 dya ni...takut dya lupa diri je..haa..so lepas ni an...kalau dya ada teddy baru an...jangan lupa inform aw...sya mahu lihat la..ngee~~

pic teddy ni aku suka sesangat....



lawa an...untung taw kalu laki(means suami) bagi teddy kt isteri sebagai kenangan..wakaka
tapi kalau hadiah lain un xpe..depends pada seseorg..hee
jangan memaksa diri..wlpun x besar hadiah 2 tp sudah memadai seseorang 2 mengingati kite..an2..huu






to msr...this 4 u...huu..sedih meyh..bila teringatkan kembali..tapi x pe..hidup mau ceria...baru la..aura positif x hilang lagi...hee...(>_^) comel2...







happy birthday...~~happy birrthday 2 u...huuu...
semoga murah rezeki n mendapat keredaan Allah...amin...

** teddy ni khas ditujukan kepada kawan2ku yg menyambut hari lahir mereka..x kisah la bila...
nak beli hadiah x ada duit..hee..ini je yg termampu..ucapan je...walaupun x dapat korg pegang tapi ingatan pada korang x pernah lupa.. 


[khas untuk kawan2 D6(girls) ngn pljr2 TTJ,kwan2 kt SMK KBSR, my BFF(wani,allyn,chak..)
spe lg erk..haa..x lupe pda kengkawan kt fb..hee
serta kawan2 kolej...huu >_^]






so..skrg pic ni lak an..tuk kawan2ku..
[khas untuk kawan2 D6(girls) ngn pljr2 TTJ,kwan2 kt SMK KBSR n sklhah rndah jgk, my BFF(wani,allyn,chak..)]
nak cakap malu tapi mahu..haa..2 la dya...hee
thanks a lot 2 my friends.. (v_v)


ok..pic ni..ditujukan tuk anak2 buahku..sbb apa ye..??
sbbnya mereka suka teddy yang cam ni la..huu




xpe2..nanti mak teh zue belikan ea...klau ada duit la..lalala





opps...npe cam sedih je teddy ni..??
ciannye..huu..
tapi comel...walala..~~





pic ni an ditujukan pada kakak2ku yang comel2..wee..suka2...aku x comel un..hahaha (C_C)








huh..penatnye..sampai disini jela..kalau ada masa lagi aku tulis lagi ea...
night sume..heee (6_d) 



salam... (*_*)

                                                                                          

No comments:

Post a Comment