indahnya...

بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi maha Penyayang...

dengan nama Allah permulaan bicara,
memohon berkat dan rahmat dari Nya..
tak lupa selawat dan salam kepada baginda,
rasul junjungan yang teramat mulia..

Wednesday 6 April 2011

my bff...heehee

Assalamualaikum..hee

hye..jumpe lg sih..huu..sllu kte dgr ttg kwn2 baik kte an..x kisah kt mna2..aku percaya setiap org msti ad kwn baik an..x kisah berpa org...asalkn korg stil ngn kwn baik korg 2...aku un x ketinggaln ad kwn baik...haa..kami berempat kesemuanya..heee...now aku mau cite ttg "bff" aku ni..slh seorg kwn aku gelar kmi smua "hamtaro bff"....tul ke ni..belasah jela..an22....aku x thu npe..wakaka..urm..aku ditegur oleh slah seorg bff aku sbb aku x cite ttg mrka dlm blog ni..so aku tunaikan janji aku pda dya..hahaha


wink..wink...aku knlkn merka dlu sblum aku bercerita ttg kami...firstly kakak kami an iaitu haleeda{allynn}..secondly hazwani {wani}...the our leader...walala..thirdly shakiah{chak}..lastly aku{zue}..now..mari kite berkenalan sorg demi sorg ea...
 jap ea..nk fkir...huhuhu

dimulakan dgn allynn....dya  ni suka sgt bercakap je..mna2 g dya akn berckp sperti kerta api bergerak di landasannye..huhu..jgn marah ea...sbb ap aku ckp begitu..??sebabnya dya akn ckp laju sperti mna idea dya berkmbang dlm mnda dya..waahh...hahaa....dya seorg yg ceria..tp ikut mood dya jgk la...huhu...kelakar orgnya...jdi x slah la klau aku ckp dya ni sporting...huhu..aku knl dya dri sklah rndah..lme an persahabatn kmi ni..harp berkekelan sehingga hujung nyawa..insyaAllah..amin..berbalik pda cite td an...allynn ni..agk agresif ckit la..tp cool lorh..dya jnis sprti easy-2-talk..so xad mslah la baby..huhu >_<... syg kmoo allynn..

jap ea..mau mkan lu..ahaha..

ok..skrg ttg wanie pulak..wanie ni..aku knal dya msa f1...mula2 aku takut sgt nk tegur dya...tgk perwatakan dya un dh membuatkan aku tkut..haha..sorry dear..kmoo un thu saya mcm na..hee..wani ni..jenis yg berterus-terng..bla dya ckp x ska..mknye x ska la..orgnya aktif dlm sukan sih...perwataknnya yg tegas wt aku matang..sbbnya aku ska orgg yg bertrus trg ni..bla aku ad wt slh mrka ber3 ni akn ckp ngn aku so aku akn betulkn kslahn aku ni..maaf sbb mnyusahkn korg ea..wani ni jgk an..kelakar orgnya..sbb ap aku cm 2 ea..?? sbb dya ni suka wt lawak dya..klau x ad dya..mknanya sunyi la kmi..sbb dya periang.."knk-knk rebina"..hikhik..syang kmoo wani..


so skrg kte msuk part chak pulak ea...hee..aku knl chak un dri sklh rndah jgk...mula2 knl dya aku jrg la ckp ngn dya ni..dya ckp byk patah..aku akn jwb sepatah je..*mcm x ad perasaan an..wuu...ahaha..maafkn aku chak,...hehe..chak ni un ceria orgnya....dya un aktif dlm sukan ni..aku je x..ahaha...*p/s jgn ktwakn sya meyh..aku ingt lg..bila slh seorg dri kmi ssah an..dya la..yg tlg ceriakn kmi..aku x pernah lupa peristwa 2...chak ni an..wlpun luar nmpak ceria..tp hti dya x dpt aku kethui...huhuii...chak thanks la..kmoo still ngn ktaorg even aku ni jrg ktwa ngn korg an...sedih aku..huhu..syang kmoo chak..
sya yg atas skli aw..wakaka


ok..lastly aku..kna cte ke..rsenya x yh la ea..hikhik...>_^...x penting la..haha..wlpun skrg kmi dh berjauhan antra 1 sma lain..alhamdullulah kmi still contact wlau mcm mna un..aku thu mrka sibuk..tpi aku hrp bla korg free an..jom la jmpe lagi..dh lama x jmpe sjak allynn pndah johor,...wani lak kt kl..aku ngn chak je msih d sini...lgpun chak dh ad kt tmpat lain..so aku sesorg je la..xpe2...aku percaya 1 hri nnti dpat jmpe jgk korg bertiga kt cni..sma ada cepat ngn lmbat je..aku akn terus tunggu korg..ok!!


ngn korg aku pggil "aku" kn..sbb aku kna mrh bila aku pgil lain..sedih meyh..pgiln un jd mslah an..hikhik...
msti ad yg pelik ngn aku ni..kjap pgil awak,kjap pgil nma je...heehee..*jgn mrh aw...jgn mrah2 aku lgi sbb pgiln je...hukhuk...
ok la nti story lg ea..allynn...aku dh tunaikan janji aku meyh,,...ngee~
hope korg enjoy cite ni..aku bukan nk wt statement palsu tp ni yg benar..x baik meyh wt cite palsu..an2..hehe..kwan2 yg lain sya un sayang..jgn rsau la..jgn ada yg terasa..
ok la..yang baik datang dari Allah s.w.t..,,yang buruk datang dari saya..maafkan saya sekiranya post ni boring ea...hee..klau sya terkasar bahasa..maafkanlah saya..sya budak bru bljar..wink..wink..akaka
i luv u..akaka
allynn.wani.chak.


salam..>_<

No comments:

Post a Comment