indahnya...

بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan nama Allah yang maha Pemurah lagi maha Penyayang...

dengan nama Allah permulaan bicara,
memohon berkat dan rahmat dari Nya..
tak lupa selawat dan salam kepada baginda,
rasul junjungan yang teramat mulia..

Tuesday 5 April 2011

aku dan mereka...

Assalamualaikum..hee

apa khbr sume..hee..hope chat ea..huh..penat sudah...npe ea..?? sbb mlm ni ad dinner..wakaka..
sbb ap..??coz sya ngn kwn2 dh abis wt kursus jgka pndek dlm bi..wlpun skjap tpi bermkna wt aku sebnrnya...
yela an..dpt jmpe kwn2 bru,ckgu2(lect..) bru n suasana bru..hee...
firstly an..b4 dinner mlm ni..aq ngn ayh aku..wt preparation..mula2..aku cm nk x nk je..sbb lpas ni x jmpe dh mrka so mood aku memperanguhi driku sbnarnya..wakaka...jd preparation 2 yg jdi mgsanya...tpi bila aku fikir2kn blik...npe perlu aku jd cm 2 an...xpatut2...hee...aku ngn ayh wt sehbis baik tuk mlm ni nti...kmi wt dgn 1 tjuan..spya mlm ni adalah yg indah bgi sume yg ad kt sne..wlpun x dpt nk penuhi permintaan mrka tpi kmi wt sktakt yg termampu je la..aku hrp an mrka terhibur n hapie..aku berasa hapie bila lihat ayh,ckgu2, n kwn2ku hapie...ni la hadiah aku smpena re_,_,t aku...aku x kisah x dpt hadiah yg mahal tp malam ni adalah yg paling mahal aku telah terima..kwn2 smbut kjyaan kmi bersma..di sblik kegembiraan ni..aku sedih sbb mak aku x dpt join coz ad sbb tertntu...tapi x pe aslkn merka yg ad mlm ni...pun dh kira ok la..x yah de nk sedih2 ni...rilex sudh..haha...

air tebu ngn kek adlh phlan kmi..urm..simple je an..ksian aku x dpt nk merasai kek itu...xpela..x ad rezeki an..xpe lain kli beli kek bebyk kt kdai 2 atau aku wt sndri..biar aku mkn sorg2...huhu.. sebabnye...aku x dpt rasa kek yg aku bwa mlm ni..hehehe...buruknye sikap den..adoii...ubbah sih..*melawak je..huhu

ok..now story with my frenz lak..anis,izatul ngn nadia...
kami mmg suka amik pic ni..so x salah an klu aku ckp kmi "gila-gila kamera"..huhu
byk sgt pic kmi ni..x ckup ngn kmra aku an..kmra izatul un penuhi pic kmi jgk..lalala
xpela wt kengan...so lpas ni jgn lupe antra 1 sma lain la...byk sgt kmi berempat bualkn...
yela..pas ni x thu lg bla nk jmpe an..hee...(v_v)....x lupe jgk kpd syah,muhammad,nazz n fahmin..korg mmg sporting abis la..tpi yg lain..xpe korg pun sporting cma malu je..tanpa korg an..klas bi x meriah..thanks sesgt la pda korg ni...wlpun kita jrg atau x pernah berbual tp korg still maintain ngn korg punye sporting 2...caya la...huuu....>_6

dh xthu nk cite ap dh..malam yg sepi mmbuatkn ku takut je la..haha...
ok2..nti story lgi..all of u..thanks coz u're the best friends..*ayat ni dh lintang pukang sbb dh tak seline ngn garisan khatulistiwa...wakaka...
hapie sesgt..tapi kena mrh ngn smeone..adoii...xpe la..sob..sob..rilex sudah zue..hahaha
thanks 2 Allah 4 giving me new friends...[alhamdullilah]
aku x pernh lupe ayat ni..

ingatlah !sesungguhnya yang ada dilangit dan dibumi adalah kepunyaan Allah..
awaslah ! sesungguhnya janji Allah adalah benar tetapi kebanyakkan manusia tidak mengetahui [surah Yunus:55]

thanks 2 my beloved frez coz x jemu ingatkn sya..hanya Allah sahaja yg mampu membalas kebaikkan kamu..>_^
masa yg di post kn x sama ngn tertera,,,....hahaha..ok~~
salam...O_o

No comments:

Post a Comment